top of page
יוכי שגב - דף הבית
  • תמונת הסופר/תיוכי שגב

בניית אתר תדמית לצלמים- דגשים חשובים

עודכן: 28 בינו׳

אתר תדמית הוא כלי חשוב עבור כל בעל עסק, ובפרט עבור צלמים. האתר מהווה נקודת מפגש ראשונה עבור לקוחות פוטנציאליים, ולכן חשוב להקפיד על בנייתו בצורה מקצועית ואיכותית. בסך הכל, אתר תדמית בנוי היטב יכול להיות כלי רב עוצמה עבור צלמים להציג את עבודתם ולהצמיח את עסקיהם בנוף הדיגיטלי של ימינו.


איור של מצלמה בחוף ים עבור בניית אתר תדמית לצלמים
בניית אתר תדמית מקצועי לצלמים

חשיבותו של אתר תדמית לצלמים

כצלם, אתר תדמית הוא קריטי להצגת העבודה ולבניית הנוכחות הדיגיטלית. בעידן הדיגיטלי של היום, נוכחות דיגיטלית חזקה חיונית כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את העסק. הנה כמה סיבות מדוע אתר תדמית חשוב:

  • הציגו לראווה את עבודתכם: אתר תדמית מאפשר להציג את מיטב עבודתכם בצורה מקצועית ומסודרת. זה יכול לעזור ללקוחות פוטנציאליים לקבל תחושה של הסגנון והמומחיות.

  • בנו את המותג: אתר התדמית הוא הרחבה של המותג. זה מאפשר להציג את הסגנון והאישיות הייחודיים, ויכול לעזור להתבלט מצלמים אחרים.

  • הגעו לקהל רחב יותר: עם אתר תדמית, העבודה יכולה להיראות על ידי אנשים בכל רחבי העולם. זה יכול לעזור להגיע לקהל רחב יותר ולמשוך לקוחות חדשים.

  • שלטו בנוכחות הדיגיטלית: עם אתר תדמית, יש שליטה מלאה על איך העבודה מוצגת באינטרנט. ניתן לבחור את הפריסה, העיצוב והתוכן, ולהבטיח שהעבודה מוצגת באור הטוב ביותר האפשרי.

  • ביסוס אמינות: אתר תדמית מקצועי יכול לעזור לבסס את האמינות כצלם. זה מראה שאתה לוקח את העבודה ברצינות ומחויב להציג אותה בצורה הטובה ביותר האפשרית.

באופן כללי, אתר תדמית הוא חלק מהותי בבניית עסק צילום מצליח. זה מאפשר להציג את העבודה, לבנות את המותג ולהגיע לקהל רחב יותר. אז אם עדיין אין אתר תדמית, זה הזמן להתחיל לבנות אחד!

מהו אתר תדמית מקצועי?

אתר תדמית מקצועי הוא פלטפורמה דיגיטלית שבה צלמים יכולים להציג את עבודתם, ליצור תיק עבודות ולמכור את התמונות שלהם. זהו אתר שתוכנן במיוחד עבור צלמים, עם תכונות המספקות את צרכיהם. אתר תדמית מקצועי מאפשר לצלמים להציג את עבודתם בצורה מושכת ויזואלית, עם תמונות באיכות גבוהה וממשק קל לשימוש.


אתר תדמית מקצועי חשוב לצלמים שרוצים לבסס את עצמם בתעשייה ולהציג את עבודתם ללקוחות פוטנציאליים. זה מאפשר להם ליצור נוכחות דיגיטלית חזקה ולהגיע לקהל רחב יותר. אתר תדמית מקצועי יכול גם לעזור לצלמים למכור את עבודתם, בין אם זה באמצעות מכירה ישירה או באמצעות הסכמי רישוי עם סוכנויות צילום סטוק.


כאשר בונים אתר תדמית מקצועי, חשוב לקחת בחשבון גורמים כמו עיצוב, פונקציונליות וקלות שימוש. האתר צריך להיות מושך ויזואלית וקל לניווט, עם תכונות המאפשרות לצלמים להציג את עבודתם בצורה הטובה ביותר. זה צריך להיות מותאם גם עבור מנועי החיפוש, עם מילות מפתח ומטא נתונים המסייעים ללקוחות פוטנציאליים למצוא את האתר ואת עבודתו של הצלם.

 

 במאמר זה, נחקור את נקודות המפתח שיש לקחת בחשבון בעת בניית אתר כזה. נדון בחשיבות יצירת תיק עבודות מקוון, הקמת פלטפורמה דיגיטלית למכירת תמונות, אופטימיזציה של תמונות לרשת ואסטרטגיות לקידום אתר התדמית. בואו נצלול פנימה ונגלה כיצד צלמים יכולים ליצור נוכחות דיגיטלית מוצלחת!


בניית אתר תדמית לצלמים

בניית אתר אינטרנט לצלמים כרוכה במספר צעדים ושיקולים חשובים כדי להבטיח שאתר יציג ביעילות את היצירות והצילומים וימשוך לקוחות פוטנציאליים. הנה כמה נקודות מפתח שכדאי לזכור:

  • הציגו לראווה את עבודתכם הטובה ביותר: האתר צריך לשמש תיק עבודות, אז בזהירות לאצור ולהציג את העבודה הטובה ביותר. הצג מגוון תמונות המדגישות את הכישורים והסגנון.

  • צרו עיצוב נקי ואינטואיטיבי: שמרו על עיצוב האתר פשוט ונקי, ומאפשר לתמונות לתפוס את מרכז הבמה. השתמשו בערכת צבעים מינימליסטית וודאו שהניווט ברור וקל לשימוש.

  • מיטוב לנייד: כאשר רוב משתמשי האינטרנט ניגשים לאתרים במכשירים ניידים, חיוני לייעל את האתר לצפייה בנייד. בחרו עיצוב רספונסיבי ומגיב שמתאים את עצמו לגדלי מסך שונים.

  • כללו פרטים ליצירת קשר: הקלו על לקוחות פוטנציאליים ליצור קשר ורשמו את פרטי הקשר באתר האינטרנט. ניתן לעשות זאת באמצעות דף יצירת קשר ייעודי או על ידי הכללת כתובת הדוא"ל ומספר הטלפון בדף הבית.

  • שלבו מדיה חברתית: חברו את האתר לחשבונות המדיה החברתית כדי להגדיל את הנוכחות והתפוצה הדיגיטליות.

על ידי ביצוע השלבים והשיקולים הללו, ניתן לבנות אתר אינטרנט שמציג ביעילות את כישורי הצילום ומושך לקוחות פוטנציאליים. זכרו לעדכן את האתר באופן קבוע עם תמונות ותוכן חדשים כדי לשמרו אותו רענן ומרתק.

איזה תוכן רצוי שיהיה באתר תדמית מקצועי לצלמים?

תוכן של אתר תדמית מקצועי לצלמים צריך להיבחר בקפידה כדי להציג את עבודה והיצירה, את הסגנון הייחודי שלכם וכמובן למשוך לקוחות פוטנציאליים. זה צריך לכלול תיק עבודות של העבודה הטובה ביותר שלכם, מאורגן בקטגוריות כגון חתונות, דיוקנאות, נופים, או צילום מסחרי. לכל קטגוריה, עמוד נפרד עם תיאור קצר. בחרו תמונות המייצגות את הסגנון והמומחיות שלכם- זה יכול להיות הבידול שלכם.

בנוסף לתיק העבודות, רצוי שיהיה באתר בלוג שבו תוכלו יכול לשתף את מחשבותיכם, תובנות וחוויות הקשורות לעבודה. הבלוג יכול לכסות מגוון רחב של נושאים, כגון טיפים, סיפורים מאחורי הקלעים של סט צילומים, או ביקורות על ציוד ותוכנות חדשים.

חלק חשוב נוסף באתר הוא דף אודות, בו ניתן להציג את עצמכם, את הרקע וגישה לצילום. דף זה צריך לכלול גם את פרטי הקשר שלכם, כגון דוא"ל, טלפון וקישורים למדיה חברתית, כדי להקל על לקוחות פוטנציאליים ומתעניינים ליצור קשר.

לבסוף, האתר יכול לכלול גם שירותים נוספים כגון הזמנה והדפסה של תמונות, כמו גם אפשרויות ללקוחות לרכוש הורדות דיגיטליות או הדפסות ישירות מהאתר. תכונות אלה יכולות לעזור לייעל את חוויית הלקוח ולהקל עליכם הצלמים לנהל את העסק באינטרנט.

עיצוב אתרים לצלמים

כשמדובר בבניית אתר מקצועי לצלמים, העיצוב הוא קריטי. אתר מעוצב היטב יכול לעשות הבדל עצום באופן שבו לקוחות פוטנציאליים תופסים את העבודה ובסופו של דבר יכול להוביל ללקוחות נוספים.

בראש ובראשונה, האתר חייב להיות מושך מבחינה חזותית ולהציג את הצילום בצורה הטובה ביותר. משמעות הדבר היא שימוש בתמונות באיכות גבוהה בגודל המתאים ואופטימיזציה לשימוש באינטרנט. זה גם אומר לבחור ערכת צבעים ופריסה שמשלימה את הצילום ויוצרת מראה מגובש ברחבי האתר.

היבט חשוב נוסף בעיצוב אתרים לצלמים הוא קלות הניווט. מבקרים באתר צריכים להיות מסוגלים למצוא בקלות את המידע שהם מחפשים, בין אם זה תיק העבודות, תמחור או פרטי קשר. זה אומר לארגן את האתר בצורה הגיונית וכולל קריאות ברורות לפעולה לאורך כל הדרך.

חשוב גם לקחת בחשבון את חוויית המשתמש במכשירים ניידים. עם יותר ויותר אנשים שניגשים לאינטרנט בטלפונים ובטאבלטים שלהם, חיוני שהאתר יהיה ידידותי לנייד. משמעות הדבר היא שהעיצוב צריך להתאים לגדלי מסך שונים ולהיות קל לניווט עם מסך מגע.

אתר מעוצב יכול לעזור להתבלט מעל המתחרים ולמשוך לקוחות נוספים. על ידי התמקדות במשיכה חזותית, קלות ניווט וידידותיות לנייד, תוכלו ליצור אתר אינטרנט שמציג את הצילום בצורה הטובה ביותר האפשרית ועוזר להגדיל את העסק.

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) עבור אתר תדמית לצלמים

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא תהליך של אופטימיזציה של אתר האינטרנט כדי לדרג גבוה יותר בדפי תוצאות מנוע החיפוש. SEO הוא קריטי עבור כל אתר, אבל זה חשוב במיוחד עבור אתר צילום פשוט כי זה עוזר ללקוחות פוטנציאליים למצוא את האתר. הנה כמה טיפים לאופטימיזציה של האתר עבור מנועי החיפוש:

  • השתמשו במילות מפתח: השתמשו במילות מפתח רלוונטיות ברחבי האתר, כולל בכותרות הדפים, בתיאורים ובשמות קבצי התמונות. זה יעזור למנועי החיפוש להבין על מה האתר עוסק.

  • בניית קישורים נכנסים: קישורים נכנסים הם קישורים מאתרים אחרים לאתר. הם עוזרים למנועי החיפוש להבין שהאתר הוא משאב יקר. פנה לצלמים, בלוגים ואתרי אינטרנט אחרים כדי לראות אם הם יהיו מוכנים לקשר לאתר.

  • יצירת תוכן איכותי: תוכן איכותי ומרתק הוא חיוני עבור SEO. ודאו שהאתר מספק ערך למבקרים ומעודד אותם להישאר באתר לפרקי זמן ארוכים יותר.

יצירת תיק עבודות דיגיטלי באתר מקצועי לצלמים

אחד הדגשים המרכזיים בבניית אתר תדמית לצלמים הוא יצירת תיק עבודות דיגיטלי. תיק עבודות הוא כלי רב עוצמה המאפשר לצלמים להציג את עבודתם, למשוך לקוחות פוטנציאליים ולבסס את המותג שלהם. כמה טיפים כדי להפוך את תיק העבודות שלכם לבולט:

  1. הציגו את עבודתכם הטובה ביותר: תיק העבודות צריך להדגיש את התמונות הטובות והמייצגות ביותר. בחרו מגוון תמונות המדגימות את הרבגוניות והמיומנות כצלם.

  2. שמרו על ניקיון וסדר: עצבו את תיק העבודות בצורה נקייה וקלה לניווט. השתמשו בפריסה פשוטה המאפשרת לתמונות לתפוס את מרכז הבמה.

  3. צרו דף אודות: דף האודות הוא הזדמנות לספר את הסיפור ולהתחבר ללקוחות פוטנציאליים. שתף את הרקע, הניסיון ומה מעורר בך השראה כצלם.

  4. רשמו פרטי קשר: הקלו על לקוחות פוטנציאליים ליצור איתכם קשר. רשמו את כתובת הדוא"ל, מספר הטלפון וקישורים לפרופילים במדיה החברתית.

  5. עיצוב רספונסיבי לנייד: עם השימוש הגובר במכשירים ניידים, חיוני להבטיח שהפורטפוליו שלכם מגיב באופן מלא ונראה נהדר בכל גודל מסך.

  6. הוספו בלוג: בלוג יכול להיות תוספת חשובה ממש לתיק העבודות. זה מאפשר לשתף את המחשבות, סיפורים מאחורי הקלעים, וטיפים שימושיים.

על ידי יצירת תיק עבודות, אתה מספק פלטפורמה ללקוחות פוטנציאליים להציג את העבודה ולקבל תחושה של הסגנון והמומחיות. זוהי הזדמנות ליצור רושם ראשוני חזק ולבסס את עצמכם כצלמים מקצועיים.

בניית פלטפורמה דיגיטלית למכירת תמונות באתר מקצועי לצלמים

בניית חנות דיגיטלית למכירת תמונות היא היבט נוסף בעל יתרונות רבים עבור צלמים, בבניית אתר מקצועי. חנות מספקת לצלמים דרך נוחה למכור את התמונות שלהם ישירות ללקוחות, מבטלת את הצורך במתווכים ומגדילה את שולי הרווח שלהם. כמה שיקולים חשובים והנחיות להקמת חנות:

 

  1. ארגנו וקטלגו את התמונות: לפני העלאת התמונות לחנות, חיוני לארגן ולקטלג אותן כראוי. זה יקל על קונים פוטנציאליים למצוא את התמונות שהם מחפשים וישפר את חוויית המשתמש הכוללת.

  2. קבעו תמחור מתאים: קביעת התמחור הנכון עבור התמונות יכולה להיות אתגר. חשוב לקחת בחשבון גורמים כגון איכות העבודה, הביקוש בשוק וקהל היעד. הצעת אפשרויות תמחור שונות, כגון אפשרויות רישוי או גדלי הדפסה, יכולה למשוך מגוון רחב יותר של קונים פוטנציאליים.

  3. הגנו על התמונות: הפרת זכויות יוצרים מטרידה צלמים שמוכרים את התמונות שלהם באינטרנט. חיוני להגן על התמונות על-ידי הוספת סימני מים או שימוש בטכניקות ניהול זכויות דיגיטלי (DRM). בנוסף, הכללת תנאי שימוש ברורים בחנות (כמו מדיניות שימוש בתמונות) יכולה לעזור להגן על העבודה.

  4. קדמו את החנות: חיוני לקדם את החנות כדי למשוך קונים פוטנציאליים. השתמשו בפלטפורמות מדיה חברתית, פרסמו פוסטים בבלוג, שתפו פעולה עם משפיעים וצרו קשר עם קהילות צילום כדי להגדיל את החשיפה ולהניע תנועה לפלטפורמה.

מיטוב תמונות לאינטרנט

כשמדובר בבניית אתר תדמית לצלמים, אופטימיזציה של התמונות לאינטרנט היא באמת קריטית. לא רק שזה מבטיח שהתמונות נטענות במהירות באתר, אלא זה גם מבטיח שהן ייראו נהדר וישמרו על האיכות שלהן. יש כמה צעדים עיקריים שניתן לנקוט כדי למטב את התמונות:

  1. שינוי גודל: לפני העלאת תמונות לאתר, חשוב לשנות את גודלן למידות המתאימות. פעולה זו מסייעת להקטין את גודל הקובץ ולגרום להם להיטען מהר יותר.

  2. דחיסה: דחיסת התמונות מקטינה עוד יותר את גודל הקובץ מבלי להתפשר יותר מדי על האיכות. ישנם כלים שונים זמינים באינטרנט שיכולים לעזור בתהליך זה.

  3. השתמשו בתבנית הקובץ הנכונה: לתבניות קובץ שונות יש מטרות שונות. עבור תצלומים, JPEG הוא הפורמט הנפוץ ביותר מכיוון שהוא מציע איזון טוב בין איכות לגודל הקובץפורמט WEBP החדשני יכול להפחית במידה ניכרת את משקל התמונה והקל את העומס על האתר.

  4. הוסיפו תגי ALT: תגי Alt מספקים תיאור טקסט של התמונה עבור מנועי חיפוש ומשתמשים לקויי ראייה. הכללת תגי alt רלוונטיים יכולה לעזור מאד עם אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).

קידום אתר תדמית לצלמים

קידום אתר תדמית מקצועי הוא תמיד חשוב למשיכת יותר מבקרים ולקוחות פוטנציאליים. כמה אסטרטגיות וטכניקות יעילות שיעזרו להתחיל:

  • אופטימיזציה לאתר עבור מנועי חיפוש: השתמשו במילות מפתח רלוונטיות, תגיות מטא וטקסט חלופי לתמונות כדי לשפר את נראות האתר במנועי החיפוש. התמקדו גם באופטימיזציה של מהירות הטעינה של האתר, מכיוון שאתרים מהירים יותר נוטים להיות מדורגים גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

  • השתמשו בפלטפורמות מדיה חברתית: צרו חשבונות בפלטפורמות מדיה חברתית פופולריות כמו אינסטגרם, פייסבוק וטוויטר כדי להציג את עבודתכם ולקיים אינטראקציה עם הקהל. השתמשו בהאשטאגים רלוונטיים וקיימו אינטראקציה עם צלמים אחרים ולקוחות פוטנציאליים בנישה.

  • שתפו פעולה עם צלמים אחרים: שיתוף פעולה עם צלמים אחרים יכול לעזור להגיע לקהל רחב יותר. חשבו לשתף פעולה בפרויקטים של צילום, לארח תערוכות משותפות, או אפילו לפרסם פוסטים אורחים בבלוגים אחד של השני.

  • השתתפות באירועי צילום ותערוכות: השתתפות באירועי צילום ותערוכות יכולה לספק הזדמנויות נטוורקינג יקרות ערך. הציגו לראווה את עבודתכם, צרו קשר עם אנשי מקצוע בתעשייה והפיצו כרטיסי ביקור או פליירים כדי לקדם את אתר התדמית.

  • הציעו תמריצים להפניות: עודדו לקוחות מרוצים להפנות את חבריהם ועמיתיהם לאתר התמונות על ידי הצעת תמריצים כגון הנחות על רכישות עתידיות או גישה בלעדית להדפסות במהדורה מוגבלת.

  • השתמשו בשיווק בדוא"ל: בנו רשימת דוא"ל על ידי הצעת מנוי לניוזלטר באתר התמונות. שלחו עדכונים שוטפים, הצעות בלעדיות והצצות לעבודות חדשות כדי לשמרו על מעורבות ועניין של המנויים.

זכרו, בניית נוכחות דיגיטלית דורשת זמן ומאמץ. התנסו באסטרטגיות קידום מכירות שונות, עקבו אחר יעילותן והתאימו את הגישה בהתאם. הישארו עקביים, היה פעילים בפלטפורמות שבחרת והמשכו לחדד ולשייף את מאמצי השיווק כדי למשוך יותר מבקרים ולקוחות פוטנציאליים לאתר התדמית.

שאלות נפוצות כלליות

  1. מהו אתר תדמית לצלמים? אתר תדמית הוא אתר המאפשר לצלמים להציג את עבודתם ולשתף אותה עם אחרים.

  2. למה צריך אתר תדמית? אתר תדמית הוא דרך מצוינת לקדם את העבודה ולהגיע לקהל רחב יותר. זה יכול לשמש גם תיק עבור לקוחות פוטנציאליים.

  3. מהן התכונות החשובות שיש לחפש באתר תדמית? כמה תכונות חשובות שיש לקחת בחשבון כוללות קלות שימוש, אפשרויות התאמה אישית, אבטחה והיכולת למכור הדפסות או הורדות דיגיטליות.

  4. האם אוכל להשתמש בשם דומיין משלי עבור אתר התמונות שלי? כן, הרבה אתרי תדמית משתמשים בשם דומיין כדי ליצור אתר מקצועי וממותג יותר.

  5. האם זה הכרחי שיהיה לי בלוג באתר התדמית שלי? לא, זה לא הכרחי, אבל בלוג יכול לעזור להתחבר לקהל ולשתף יותר על תהליך הצילום וההשראה.

  6. האם ניתן להגן באמצעות סיסמה על הגלריות באתר התמונות? כן, פלטפורמות רבות של אתרי תמונות מאפשרות להגן על הגלריות באמצעות סיסמה כדי לשמרו על העבודה פרטית או נגישה רק ללקוחות מסוימים.

  7. מהם הגורמים החשובים ביותר בעיצוב אתר תדמית לצלמים? מקצועיות: העיצוב צריך להיות מקצועי ומושך, ושיקלע לקהל היעד של הצלמים

  8. מהם הטיפים החשובים ביותר לבניית אתר תדמית מקצועי לצלמים? השתמשו בתמונות איכותיות ומושכות: התמונות הן החלק החשוב ביותר באתר, ולכן חשוב להשתמש בתמונות איכותיות ומושכות, שמשקפות את העבודות של הצלמים הוסיפו תוכן מעניין ומועיל: תוכן איכותי ומועיל יכול לעזור לאתר למשוך לקוחות פוטנציאליים ולשפר את יחס ההמרה. תוכן מעניין יכול לכלול מאמרים על צילום, טיפים לצילום, או סיפורים על הצלמים שתפו את האתר ברשתות החברתיות: שיתוף האתר ברשתות החברתיות יכול לעזור להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים.

  9. איך ניתן לשמרו על אתר תדמית לצלמים מעודכן? כדי לשמור על אתר תדמית לצלמים מעודכן, חשוב לעדכן את האתר באופן קבוע בתמונות חדשות, תוכן חדש, ומידע עדכני. בנוסף, חשוב לבצע בדיקות תקופתיות לאתר, כדי לוודאו שהוא תקין ועובד כראוי.

  10. מהם היתרונות של בניית אתר תדמית לצלמים?

יכולת להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים: אתר תדמית יכול לעזור לצלמים להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים, ברחבי הארץ ובעולם.

יכולת להציג את העבודות של הצלמים: אתר תדמית יכול לעזור לצלמים להציג את העבודות שלהם בצורה הטובה ביותר, ולהגביר את האמינות שלהם בעיני לקוחות פוטנציאליים.

יכולת להגדיל את המכירות: אתר תדמית יכול לעזור לצלמים להגדיל את המכירות שלהם, על ידי פרסום השירותים שלהם באתר.

מסקנה

בניית אתר תדמית לצלמים היא קריטית בעידן הדיגיטלי של היום. הוא מספק פלטפורמה לצלמים להציג את עבודתם, להגיע לקהל רחב יותר ואפילו למכור את התמונות באינטרנט. על ידי ביצוע השלבים והשיקולים, צלמים יכולים ליצור אתר מקצועי המציג ביעילות את תיק העבודות שלהם ומושך לקוחות פוטנציאליים. בנוסף, אופטימיזציה של תמונות לאינטרנט מבטיחה שהן ייטענו במהירות וייראו נהדר באתר. לבסוף, קידום אתר תדמית באמצעות אסטרטגיות שונות מסייע למשוך יותר מבקרים ולקוחות פוטנציאליים. התחילו לבנות את אתר התדמית עוד היום וקחו את עסק הצילום לשלב הבא!


בחר נושא
  • Whatsapp
  • Facebook
  • LinkedIn

אחרי 8 שנות ניסיון בתחום האיקומרס ובניית אתרים, הקמתי את הסטודיו שלי לבנייה וקידום אתרים. אספתי חבורה של תותחים בתחומם ואנחנו מציעים שירותי בניית אתרים בWIX וקידום אתרים. באתר אני אחלוק איתכם את מה שלמדתי עם השנים על כל שקשור בנושא בניית אתרים וקידום אתרים.
למידע נוסף הכנסו לעמוד יצירת קשר שלנו

כותבת המאמר: יוכי שגב

  • Whatsapp
  • Facebook
  • LinkedIn

צריכים אתר משגע? רוצים יותר לידים? מעוניינים לכבוש את הדף הראשון בגוגל?
אנחנו יכולים לעזור.
אנחנו סטודיו שמתמחה בבניית אתרים בוויקס  ובקידום אתרים אורגני בגוגל.
למה לבחור אותנו?

  • שקיפות מלאה

  • אין התחייבות כספית

  • יש התחייבות לעבוד קשה ולהשיג תוצאות

  • תקציב שמתאים גם לעסקים קטנים

אנחנו כאן בשבילכם

bottom of page